Transparante en heldere adviezen
Maatwerk en direct resultaat
Innoverende producten en behandelingen
Gespecialiseerde huidspecialisten
Brede en holistische aanpak en geen symptoombestrijding

Klachtenafhandeling

Wij proberen zo goed mogelijk voor jou te zorgen en onze behandelingen met de grootste zorg goed uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat je ondanks onze aandacht en inzet, hierover niet tevreden bent. Je kan ons dit laten weten door een klacht in te dienen. Je klacht wordt door ons altijd serieus genomen en je kan erop rekenen dat wij er alles aandoen om samen met jou tot een oplossing te komen. Daarnaast helpt een klacht om onze dienstverlening te verbeteren.

Klachtenprocedure

  1. Bespreek je klacht altijd eerst met ons. Heb je een klacht dan willen wij dit zo snel mogelijk van jou vernemen. Misschien is er sprake van een misverstand welke eenvoudig opgelost kan worden.
  2. Telefonisch of per e-mail. Wij vragen jou om je klacht zo precies mogelijk te omschrijven en daarnaast aan te geven om welke behandeling , dag en tijdstip het gaat. Je kunt je klacht per e-mail: info@skinfluencers.nl aan ons melden. Na ontvangst nemen wij zo spoedig mogelijk contact met jou op en zullen wij ons uiterste best doen om jouw klacht naar alle tevredenheid op te lossen. We streven ernaar om je klacht binnen een week na dagtekening in behandeling te nemen.

Klachtenregeling met erkende geschillencommissie.

Kom je er met ons niet uit? Dan kan je je klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Zorg voor ZZP. Die kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat wij samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. Je bereikt de klachtenfunctionaris gemakkelijk door te mailen naar klachten@zorgvoorzzp.nl. Of download de klachtenprocusrde van Zorg voor ZZP.